Kontroll

Hej,
Hur kan man med att säga till mig att inte göra en sak och sedan gör det själv, vid ett flertal tillfällen har människan i fråga sagt till mig att inte stöka ner, att inte ha saker över allt. När jag sedan går runt med honom och visar vad han har överallt så har vi kommit fram till att vi har lika många onödiga saker framme, ändå tar han upp det gång på gång, och saker och ting upprepas.

Hur kan du med att söka upp killar och prata med dem på internet, vill du vara otrogen, vill du knulla med dem? Något i den stilen löd det, och sedan sitter du och knyter nya kontakter. Jag har inget emot att du skriver med tjejer, men att säga till mig att göra saker som du själv gör är enligt mig väldigt orättvist. 

Jag förklarade i ett tidigt skede att jag inte ville ha någon som kontrollerade mig, ingen som var svartsjuk, för jag tål det inte. Jag vill kunna göra som jag vill, och att du ska lita på mig. Jag har varit i svartsjuke-situationen flera gånger, och du sa att du inte var sådan. Så lev upp till det, du har haft över ett år på dig att bevisa motsatsen, men icke sa nicke, du är ett kontroll-freak. Men jag kan inte förneka att jag älskar dig.

Sluta vara så osäker på dig själv för jag tänker inte lämna dig
Men!
Ett förhållande som bygger på otillit fungerar inte i längden

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Jag känner den där killen :( Förlåt pälskis! <3

2008-12-19 @ 22:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0