Skor - V19+3

I eftermiddag ska jag och min mor åka till stan och kolla efter skor.
Köpte ett par jätte fina skor i förra veckan, som sjukgymnasten inte tyckte var bra...
Hon sa till mig att köpa dämpade gymnastikskor, lagom hett till kjol och klänning.
Men, men... man får väl ha det som är bäst för ryggen, inte bra att göra sönder sin rygg
när man kan undvika det genom en så enkel sak som att byta skor.

Igår började jag med att cykla, hade tänkt mig att jag skulle cykla en timme om dagen,
men det ville inte min rygg och höft, fick olidligt ont efter en halvtimma, så antar att jag
får ta det lugnt till att börja med.

Fick övningar som jag ska göra på bla en ballansboll av sjukgymnasten, känner ingen
skilnad ännu, men antar att det gör skilnad i längden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0