Flygintyg - V21+2

De senaste dagarna har varit lite hektiska, då jag kollade upp det här med flygintyg.
Med de flygbolaget vi skulle resa med först krävde inget flygintyg innan vecka 26, men jag kollade med det flygbolaget vi ska resa med nu, och de kräver läkarintyg i alla graviditetsveckor.

Så igår blev det panik när BM inte var inne, så jag ringde till vårdcentralen i Sjuntorp, och de sa att jag inte var skriven där längre, utan på Hjorten. Jag ringde till Hjorten och de sa att jag inte var skriven där, så jag var avskriven i Sjuntorp men Hjorten hade inte tagit emot mig, och jag skulle få ställa mig i kö för att bli inskriven. Så jag fick kontakta Sjuntorp igen och blev tillbaka tagen, dock blir jag inte inskriven där för än jag kommer in och skriver på ett papper.

Idag skrev BM att hon ska skriva ett flygintyg som jag kan hämta i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0