Grillning - V20+5

Idag ska jag ta med mig farmor ut till ladan och grilla med mamma och pappa.
Det blir citronmarinerad kycklingfilé, sallad, champinjoner samt majskolvar (om jag hittar det i affären)
Ni måste prova på att grilla kyckling som man lägger i citronsaft och har citronpeppar på, blir så mört och gott!

Igår brände jag upp hela mitt ansikte, efter ca 6 timmar i solen :$, glömde solskyddsfaktorn hemma.
Jag som har så känslig hy.

Nu är det bara en vecka kvar tills vi sticker till Turkiet, måste hämta resväska hos mor och far också.
Får inte heller glömma att hämta vinkelslipen så vi kan slipa hörnet på parketten som Bamse kissade på för länge sedan, så lacken blev förstörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0