Morsdag - V24+1

Jaha, då närmar sig morsdag. Jag ska bjuda på tårta, dock har jag ett bekymmer, jag vet inte vad jag ska ha för fyllning mer än kiwi och vaniljkräm... Hade varit gott med chokladmousse, men jag är rädd att det tar över kiwismaken.

Någon som har ett tips?

På ovansidan av tårtan ska det vara en oblatbild, täckt med gelé samt något gräddliknande på kanterna, som jag köpt i Turkiet i pulverform.

Ringde AF idag, och herre gud vilka problem! Sökte min handläggare då det står på min handlingsplan att jag skulle ringa AF idag, men Mikael var sjuk. Jag fick prata med någon på kontoret som sa att Mikael ej var min handläggare? Hur kommer det sig då att han skrivit min handlingsplan samt haft möten med mig.

Hur som helst så frågade kontorsnissen mig om jag sökt jobb, var på jag svarade att jag inte hittat något på en månad.
Han gjorde då en sökning och gav mig två jobb att söka... När jag sedan går in på AMS, så visar det sig att de är ifrån april... Alltså en månad sedan, så inte konstigt att jag inte hittat något. Hoppas att han inte har mage att klaga! Han la kommentaren "Ja, det vore ju bra om du hade hunnit fixa sommarjobb."
Som om jag inte försökt sedan januari?! Och hur blir det med praktikplatsen jag skulle få i juni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0