Otålig - V21+5

Kan inte tiden flyga iväg lite?
Vill att klockan ska bli 16, så att vi kan åka.
Incheckning ska ske klockan 18, planet går vid 20.

Vad härligt det ska bli med sol och bad. Undrar hur lill skrutten reagerar på trycket under flygningen.
Igår fick jag några sparkar så att magen rörde sig.

Bröllopet jag skulle göra uppsättningar, sminkning och nagelförlängning på, har blivit inställt. Så där förlorade jag 2400kr som skulle gått till aktiviteter i sommar... Får i alla fall skicka en faktura på provuppsättningen och provsminkningen på 200kr.

Kanske ska ta med kusinbarnen till High caparral den helgen i stället.
Nu har jag i alla fall möjlighet till att komma på Joannas student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0