Turkiet - V21+3

Jag vill åka nu!
Jag är så trött på att inte ha något att göra. Hela mitt liv kretsar runt Christoffers hemkomst och bortgång.
TV-programmet kan jag utantill, och att ta en promenad själv ligger långt utanför mina ramar.
Med motionscykeln går det si sådär, då jag får så ont i ryggen efter en 15min så jag får sluta.
Det känns det inte så lockande!

Ska ringa mama-mia idag är det tänkt, för att boka könsultraljud, så jag får reda på om det är en liten Angelina eller Sixten som snurrar runt där inne.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag var upp till kiosken för de ser vilka varor som ska levereras samma dag, på morgonen får dom mail och min leverans fanns inte med.. =/

2009-05-07 @ 13:09:20
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0