Tygblöjor - V21+0



Idag har tygblöjorna kommit, de jag köpte för någon vecka sedan.
De är väldigt tunna, men de var med inlägg till dem, så hoppas att de håller tätt. Måste köpa många handdukar som jag kan klippa sönder till blöjinlägg. Detta ska räcka en hel blöjperiod, så snacka om att vi sparat pengar, det tillkommer ju bara lite kostnader för rispapper.



Har vart och försökt att rapportera vilka tapeter vi valt till det nya sovrummet samt storarummet, men de tycks inte vilja öppna dörren för mig. Typiskt nog så satt jag med händerna under UV-lampan när de ringde i förmiddags, och eftersom de bara har telefon tid till 11, försökte jag inte ens ringa upp. Får hoppas att de hör av sig, för de borde ju också vara intresserade eftersom de inte kan starta renoveringen för än jag sagt vilka tapeter vi valt, dessutom har jag ju deras tapetpärm. Jag lämnade en liten lapp i deras brevinkast, där jag bad dem ringa.

Idag har jag exprimenterat lite med gelénaglar, dock ska jag aldrig mer försöka mig på att göra en franskförlängning på mig själv, gjorde bara franskt på vänstern, provade inte ens högern. Sedan har jag installerat nagelskrivaren, men jag får den inte att göra som jag vill, och tyvärr så får jag inte upp bilder etc, då Christoffer endast har wordpad på sin dator.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vet inte :) men för säkerhetsskull skrev hon ut ett ifall de skulle krångla men hon trodde inte det.

2009-05-04 @ 18:09:23
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0