Upphärad - V21+4

Idag ska jag köra mina två pissar till Upphärad, de ska spendera nio dagar med mina föräldrar och Cecar.
Elvira hatar Cecar, hon tycker att han är jobbig som ska slickas och gosa... Flisen har där emot en annan åsikt.

Så klockan tio ska jag gå upp och göra mig iordning, packa in katterna i kattburen, släpa med mat, matskålar, koppel, kattlåda, försäkringskassepapper samt adressbok och försöka att inte glömma något.

Väl hemma hos mina föräldrar ska vi momsdeklarera, lagom skoj!
Hoppas att jag har alla kvitton hos dem, så det inte blir krångel.

Väntar fortfarande på de 2900kr som vi försökte sätta in på mitt konto den 26:e, de har inte dykt upp ännu, och Swedbank sa att de kunde ta upp till EN vecka. Så om de inte kommer in i dag måste jag åka in dit och göra en felanmälan. Kul! semesterpengar...

Imorgon bär det av till Turkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0