Upphärad

Idag bär det av till Upphärad, med eller utan Christoffer, han har vaknat på fel sida, som oftast på helgerna. Men när man har barn kan man inte sova bort hela dagen, det är bara att stiga upp. Leopold har föga frörståelse för att man är trött. Christoffer fick ju trots allt sova till en bit efter nio, med ett avbrott för blöjbyte, fördelen med att ha någon på morgonen, man kan peta på den bredvid så den får dra sina tunga ben ur sängen ;) Den lyxen har man inte alla dagar!

I Upphärad ska jag skanna in en bok jag tryckte i skolan, och tycka den med hård pärm (Y)
Sedan ska jag göra fyllda paprikor, hoppas på ett lyckat resultat. Har tänkt att jag ska fylla dem med färskost, tacokryddor, köttfärs, majs samt fil, och servera detta med ris.

Idag ska jag installera bilbarnstolen, så Leopold ska få inviga den :)

Ögonen är trots allt tunga på mig med, men det är bara att bita ihop och hålla en glad min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0