Göteborg

Som sagt, igår var vi i Göteborg, först av allt slängde jag in barnvagnen i barnvagnsaffären för lagning, efter detta begav vi oss till Ikea. Väl på Ikea lämnade vi tillbaka Leopolds spjälsäng, och vi fick pengarna tillbaka, super bra! Så vi slapp vara med om samma historia två gånger. Vi tog en träfärgad eftersom lacken släppte på den förra.

Jag inhandlade ett par speglar till vardagsrummet, som planerat, en dunkudde till Christoffer, eftersom jag snott hans, samt några meter av två fina tyg, har tänkt att sy något till Leopold, några dreggellappar kanske, hade även velat göra en sådan fin jacka som Beckahbitch sytt till sin Alvin när han var liten. Dock har jag aldrig sytt just kläder, men någon gång ska bli den första.

Christoffer köpte några burkar och ett brynjärn.

Det blev lunch på Ikea, kyckling, pommes och bea till mig, köttbullar med mos och sås till Christoffer, och en stor barnmatsburk till lillen som vi hade med oss samt en banan. Han slukade det utan problem, hade inte tänkt att ge honom bananen också, men när han gallskrek när maten tog slut fick han få banan också. Dock blev han väldigt ledsen där efter, vi fick stanna bilen flera gånger, det visade sig att det var nr 2 som var påväg.

Christoffer blev mindre glad då loppisen han ville till hade måndagsstängt, precis som Verdandi och Returen (Y), ni kan ju gissa vilka det gick ut över, tills vi tillslut hittade till Rödakorset som hade öppet. Dock inga fynd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0