Tråkigheter

Lillen är hängig, trots att han inte har så värst hög temp, ca 0.5grader över sin vanliga temp. Äter dåligt, och är allmänt trött, gnuggar sig i ägonen, men vägrar att sova. Jag själv har blivit förkyld, antar att det är Christoffer som är boven i dramat, han har vart förkyld länge.

Idag mottog jag en leksaksspis som Leopold ska få, dock är handtaget av, och onoffs reklamationssida verkar inte funka, ringde och ville göra en skadeanmälan per telefon, vilket han inte ville, utan sa att jag skulle försöka på hemsidan vid ett annat tillfälle. Dålig service! Så nu har jag mailat deras kundservice i stället, med bild åpå spisen, hoppas på att de kan ta anmälan via mail istället.

Sedan så tvättade jag min nya klänning från Maria Westerlind igår, trots att vi följt tvättråden har det gått en stor maska i halslinningen. Fy! Bara massa krångel.

I morse var jag iväg och veckohandlade, och passade på att köpa några nya nappar. Leopold har nämligen ÄNTLIGEN bestämt sig för att det inte spelar så stor roll vad det är för napp som åker in i munnen, så goodbye fulnapparna!




Kommentarer
Postat av: therése

nätet är köpt på onetex.se och det är inte speciellt dyrt heller, så jag tycker helt klart det är värt att köpa.

2010-05-07 @ 14:08:51
URL: http://theresesjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0